Onsdagkväll...

...så nu har snart hela onsdagskvällen gått, har jobbat sent idag och hjärtat har suttit hemma i sin ensamhet.....jag antar att hon tröstat sig med lite godis och "Bonde söker fru" kvalitetstv????
Hon skulle ha kommit hit igår vid 16:30 men på grund av tågförseningar så dök hon inte upp förrän 5 imorse, då hade hon varit på väg till mig i 1 dygn....snacka om att längta.....
Nu ska jag i alla fall vara ledig med A torsdag--måndag och det ska bli så skönt, förhoppningsvis kommer jag att träffa Katie imorgon, har lovat henne att försöka få någon som kollar igenom hennes laptop som inte vill fungera längre, jag har en arbetskompis som lovat att försöka se om han kan fixa den.....kanske kan bli en fika på stan....eller nåt liknande....
Zoe skulle visst komma hem på fredag så jag får vänta ytterligare några dagar innan hon dyker upp....men det går säkert bra...
Jag vet inte hur uppdaterad bloggen kommer att bli nu när jag kommer att vara så upptagen med alla mina brudar.....men jag ska försöka så gott jag kan.....tills nästa gång.....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Moss27Marietta

You must not hide before essays writing complications! When you get <a href="http://www.primewritings.com/university-essays-to-buy.php">university essays to buy</a>, you solve such kinds of difficulties simply. I think, that is reasonable to do that.

2012-03-29 @ 14:04:02
URL: http://www.primewritings.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0