Ensam igen....

...så då var man ensam igen, tomt i sängen utan "hjärtat" som åkte hem igår, det enda som var bra med hennes hemresa var väl att tågen inte var försenade.....eftersom resan till mig tog 1 dygn förra gången....
Katie och Zoe åkte hem på söndagen och deras resor hem hade väl också gått bra, nu hinner det bli 2011 innan jag träffar dem igen, det kommer säkert att kännas lite jobbigt men det löser sig....de ska åka och hälsa på sin mamma i Skottland över jul och nyår...
Ikväll är jag tillbaka för kvällsjobb, ska vara här till 22:15 och imorgon jobbar jag till 20:30, torsdag ska jag vara ledig och på fredag är det sen kväll som gäller igen till klockan 22:15, det blir kanske fredagsmys på jobbet då.....får väl se vem man jobbar med....
Än så länge är det en lugn och skön kväll på jobbet, hoppas att det fortsätter så....ni som läser detta får ha en fortsatt trevlig kväll....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: RothKELLI

Excellent post . But how to limit comment spamming? Because <a href="http://www.exclusivepapers.com">essay writing services</a> can fail your reputation.

2012-04-12 @ 15:54:49
URL: http://www.exclusivepapers.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0