Fars dag med mera...

..några rader från LillaNisse....
...igår var jag och mina syskon och firade pappa på fars dag, hade en trevlig stund tillsammans...
Jag hade även Zoe med mig dit, det kan ju vara kul för henne att få träffa farfar också, hon följde med mig hem senare och då blev även jag grattad.
Fick en fin present av mina döttrar, det enda som saknades var att inte Katie var hemma och var tillsammans med oss, men vi får väl ta igen det när hon kommer hem....antar att jag får vänta till närmare jul innan vi ses....
Annars är mitt liv som vanligt, ber om ursäkt för att bloggandet inte är så prioriterat längre....
Har haft besök i helgen av min vän och det blir bara jobbigare och jobbigare för varje gång hon måste åka hem igen, nu är det ju cirka 1 månad innan vi träffas igen men det ska nog gå bra, det är väl baksidan av att ha ett långdistansförhållande....
Det var väl några rader från mig i alla fall så att ni som inte träffar mig varje vecka ser att jag lever i alla fall...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: GammSusanne

Det finns nog andra saker i ditt liv än att blogga,men himla kul va' det att se att du har skrivit några rader...händer väl inte så ofta men desto roligare när det händer.

Kan nog finnas både för och nackdelar med långdistansförhållande...Man nöter väl inte precis ut varandra men avskeden och tiden där emellan kan ju bli desto jobbigare...Kram

2009-11-14 @ 16:19:27
Postat av: MccraySocorro

The good scholars could learn your thought connected with this good post and just buy the model dissertation at the <a href="http://master-dissertations.com">dissertation</a> service.

2012-07-29 @ 21:29:39
URL: http://master-dissertations.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0