Torsdagmorgon...

...vaknade vid halv 7 tiden imorse och var inte speciellt trött. Gick direkt in i duschen och sedan var det dags att klä på sig och bege sig till jobbet.
När jag kom till jobbet så lastade jag stolen som jag hade fått/köpt igår och jag får väl bära upp den när jag kommer hem sedan i eftermiddag. Efter det så läste jag igenom lokaltidningen för att se vad som hänt och sedan gjorde jag iordning en tallrik youghurt, müsli och banan, så nu har jag fått i mig frukost i alla fall....
Har lite "röd tid" nu på morgonen men jag har just inget administrativt att syssla med så jag jobbar nog på som vanligt istället.
Inte speciellt bra väder, tror nästan att det är runt nollan idag och än så länge syns inte solen på himlen, inte vad jag kan se i alla fall, antar att det blir en grå och tråkig dag.
Jag hoppas att ni alla får en bra torsdag och kom ihåg att nu är det snart helg igen.......och efter helgen är det måndag igen....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Ha en bra dag på jobbet....

För min del gör det inget att det snart är måndag igen för jag jobbar ändå i helgen ;) hehe...

Kram

2009-03-05 @ 11:23:12
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Tessa

Jag tror att man får ta och dansa soldansen snart, nu är det dags för VÅR och SOL! Ha en fin dag!

2009-03-05 @ 12:46:10
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>A:Ska försöka att ha en bra dag...och just nu är det länge till måndag...

>Tessa:Ska du eller jag dansa soldansen, jag hoppas att du menar att du ska göra det för "jag dansar inte nykter, inte en chans, att jag dansar nykter" ha en bra dag...

Kram

2009-03-05 @ 13:44:21
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0