Tisdagkväll...

...så nu är jag hemma efter både jobb och styrelsemöte, mötet tog inte alltför lång tid och det gick bra. Tänkte att jag skulle åka till M och N efter mötet men där var ingen hemma så jag åkte på Ica en sväng och handlade lite. Sedan jag kom hem så har jag druckit en kopp varm choklad och ätit en tunnbrödsmacka med messmör, gottgottigottgott....
Sitter och pratar med en vän i telefon just nu och glor på tv lite samtidigt. Jag har jätteproblem med att kunna skriva kommentarer på era bloggar ikväll, vet inte om ni har samma problem med blogg.se, blir så jävla less....
Vet inte om ni också har problem med bloggen eftersom det inte verkar finnas några nya inlägg på bloggkoll.se heller....
Jag trodde att jag skulle jobba till 16:30 imorgon men jag upptäckte när jag kom hem från jobbet att jag jobbar till 17:45 imorgon också, fy attan va tråkigt. Enda fördelen med det är att jag inte behöver lägga mig så tidigt ikväll, får väl se om det finns något intressant att kolla på på tv ikväll då, om inte så får det väl bli sängen ändå....
Hoppas att ni får en trevlig kväll, jag försöker att återkomma lite senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Trist att upptäcka att man är inställd på fel arbetstider. Men så kan det vara ibland.

2009-03-03 @ 21:43:11
URL: http://petra.papper.fi
Postat av: LillaNisse

>Petra:det var tråkigt att upptäcka, det är det värst arbetspasset jag kan tänka mig...

Kram

2009-03-03 @ 21:51:14
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Anima Mea

Har haft en trevlig kväll med min syrra. Ost och vin blev det också. Riktigt mysigt. Vi träffas inte alltför ofta, så det är extra kul när det blir av.

Hoppas ditt styrelsemöte blev bra. Jag tycker lite synd om dig som måste uthärda det, men är glad att du verkar kompensera dig när du kommer hem.

Sov gott!

2009-03-03 @ 23:28:52
URL: http://animamea.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Anima mea:Låter som du haft en trevlig kväll och det var väl kul att träffa din syster om det inte händer så ofta....

Styrelsemötet gick över förväntan och var klart rätt så snabbt, det blev även bra beslut fattade....och så måste man ju få unna sig lite när man tycker synd om sig själv...

Kram

2009-03-03 @ 23:32:48
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0