Onsdagmorgon...

..."mitt i veckan dagen" och jag har fortfarande ont i min nacke trots mycket vila och lite mediciner. Jag vaknade flera gånger inatt och kände mig tjock i halsen, kunde nästan inte svälja, så jag antar att det även är en förkylning på gång, har försökt att kurera mig med varmt honungs och citronvatten, det brukar hjälpa bra....
Har just ringt till jobbet och berättat att jag blir hemma idag, eftersom jag skulle ha jobbat sent idag så hade jag kollat med N om hon kanske kunde få jobba delad dag och ta mina kvällstimmar men de skulle försöka att lösa det ändå, de får väl göra hur de vill, det är ju inget som jag behöver bekymra mig om....
Så nu får det väl bli ännu en dag för att försöka att kurera sig, det blir nog soffan och sängen som gäller för att vila upp dig, återkommer nog senare under dagen.....


Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Jobbigt att bli dålig....

Krya på dig =)



Kram

2009-03-25 @ 11:47:58
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Gunzan

Låter inge bra... krya på dig!

Kram

2009-03-25 @ 13:48:12
URL: http://gunzans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så trist att du är sjuk. Du kanske vill ha sjukbesök? Krya på dig! Kram

2009-03-25 @ 17:38:30
Postat av: Anonym

Så tråkigt att du är sjuk. Du kanske vill ha ett sjukbesök? Krya på dig i alla fall. Kram

2009-03-25 @ 17:41:44
Postat av: LillaNisse

>A:Tack så mycket och visst det känns inte alls bra att vara dålig...

>Gunzan:Tack så mycket Gunzan......

>Anonym:Tack så mycket.Visst är det tråkigt och trist att vara sjuk, och sjukbesök kan tas emot om man inte är rädd för att bli smittad....

Kram

2009-03-27 @ 11:45:52
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0