Ny vecka....

...så nu var det en ny vecka gen, tiden bara springer fram och idag jobbar jag kväll och vi har haft häcken full hela kvällen. Har inte ens varit och fikat, gick en snabb sväng till köket och hämtade en kopp te som jag har suttit här och druckit....
Jag ber om ursäkt för att jag varit så slö här på bloggen, men det är inte jämt som inspirationen finns för att skriva nåt.
I lördags var jag i alla fall upp och klippte pappa, så nu är han som ett skinhead igen, men han vill ju ha det så, sedan träffade jag M och N på stan och de stannade till och fikade med mig, de hade varit duktiga och promenarat på stan så som belöning fick de skjuts hem.
Sedan åkte jag hem och jag gjorde ingenting mer den kvällen mer än häckade framför tv'n.
Igår sportade jag framför tv'n nästan hela dagen och så tog jag mig 2 promenader, det var skönt ute och det skadar väl inte att få lite friskluft också.
Jag klippte mig själv också, blev lite inspirerad när jag klippte pappa så nu är det sommarfrilla, kort så att det inte går att lugga mig.....
I morse hade jag sovmorgon men jag vaknade vid 9-tiden och så kunde jag inte somna om, har så jävla ont i nacken att jag ska försöka att ligga utan kudde inatt och se om det blir bättre. När jag klivit upp så gjorde jag mig iordning för att ta mig ner på stan en sväng, bestämde mig för att promenera, lyssnar ju på en bok så det är rätt så skönt att gå då, slank in på Lilla Caféet och tog mig lite fika, fick sällskap av en arbetskompis som också hade samma tankar som mig, att fika lite innan det var dags att börja jobba, fortsatte sedan min promenad hemåt.
Givetvis var jag tvungen att duscha när jag kom hem, hade ju blivit lite svettig av promenaden, men eftersom det var skönt att gå så bestämde jag mig för att gå till jobbet när det var dags för att börja. Det tar ju bara 5--10 minuter att gå hit.
Får väl se om det blir en lite längre sväng när jag slutar ikväll, kanske kan sova lite bättre då och vakna på lite bättre humör också.
Det har blivit lite kallare nu så jag får väl se hur det känns när jag kommer ut, om det bara blir en promenad hem eller en lite längre sväng......
Nu är det dags att göra det sista rycket för ikväll, kanske kan jag återkomma lite senare om det inte blir för sent för er, tills dess....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Gunzan

Rotsidan e fina grejer!

Känns långt borta när det snöat så här!!

Hoppas du får sova bättre inatt, utan kudde.

:)

2009-03-23 @ 22:44:51
URL: http://gunzans.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Gunzan:Visst är det så och jag håller med dig om att det känns långt borta nu men vi får väl hoppas på att tiden går snabbt....ska försöka att låta bli att krama kudden inatt....

Kram

2009-03-23 @ 22:47:38
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0