Mittidagen...

...så nu har jag haft matrast, käkade min youghurt, med müsli, banan och clementin, jättegott det var nästan som en fruktsallad.
Nu ska vi snart ha arbetsplatsträff och tiden som är avsatt för det är 1 1/2 timme, brukar ibland känns det som ett bra sätt att somna, inte för att mötena brukar vara ointressanta men....
Ser inte fram emot att åka till backen ikväll efter jobbet, men det är ju ett måste eftersom vi bör förbereda inför tävlingarna på söndag och måndag.
Får väl se om möjligheten att blogga mer senare under dagen finns, annars kanske jag har tid att återkomme under kvällen, om det inte blir för sent...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Hoppas du har en fin kväll =)



Kram

2009-03-04 @ 22:04:34
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:det mesta av kvällen har ju varit jobb, men nu när jag kommit hem så känns kvällen fin...

Kram

2009-03-04 @ 23:33:52
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0