Lunchdags...

...till slut blev det dags för min matrast, kändes som jag aldrig skulle få käka nåt idag, i och för sig hade jag käkat 2 hårdmackor och 1 bulle som jag köpte på bageriet i morse när jag kom till jobbet.
Nu har jag fixat till en tallrik med god vaniljyoughurt, müsli, banan och clementiner och det är ju så gott så.....får väl se om det blir något gott att äta ikväll...också...
Kanske, blir en sväng till pizzerian, vi får väl se, det skadar nog inte om jag låter bli det någon fredag, jag lär ju inte svälta ihjäl i alla fall.
Förmiddagen har varit rätt så bra, några ärenden som jag varit tvungen att diskutera med några kollegor annars rullar det på bra, får väl hoppas att det fortsätter så...
Nu ska jag fortsätta att äta min goda lunch, men jag försöker att återkomma lite senare....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0