Lunch...

...så nu har jag varit och ätit lunch, det blev bruna bönor och fläsk som vanligt eftersom det är tisdag men så käkade jag en tallrik med sallad och så smakade jag lite kalops, jättegott men nu är jag jättemätt.
Har några minuter över nu innan jag ska börja jobba igen och jag ska jobba lite med ett av mina extrauppdrag under eftermiddagen, hoppas att det går bra....
Ikväll efter jobbet ska jag iväg på styrelsemöte, hoppas att det inte tar alltför lång tdi, känner mig lite trött och sliten redan av den här dagen.
Jag hoppas att ni alla har en bra dag och att även ni fått något gott att äta, återkommer lite senare, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Åh, du frestar med bruna bönor nästan varje vecka =)

Ha en bra kväll....

Kram

2009-03-03 @ 17:45:09
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:visst är det så, nästan varje vecka, ha en bra kväll du också...

kram

2009-03-03 @ 20:57:14
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0