Godmorgon...

...så då var det måndag igen, har sovit skapligt inatt men var så trött och borta när  jag vaknade att jag inte visste vilken dag det var. Efter en stund kom jag på att det var måndag och att jag inte behövde kliva upp tidigt, börjar ju inte jobba förrän 13:45 idag.
Just nu har jag inga planer för dagen innan jag börjar att jobba, kanske ta mig en tur ner på stan för en fika, vi får väl se....
Jag hoppas att ni får en bra måndag och att ni har skapligt väder idag, här är det inte speciellt upplyftande väder, grått....
Nej, nu LillaNisse, nu är det dags att försöka ta tag i det här och göra någon nytta, nu har jag bestämt mig för att i alla fall ta mig in i duschen, återkommer senare, tills dess....

Vi hörs/syns
Kram
 

Kommentarer
Postat av: A

Hoppas du får en bra dag =)

Här är det minsann regn... Inte alltför kul.



Kram

2009-03-02 @ 12:02:05
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Det hoppas jag också, usch för regn, då är det ju bättre med snö...

Kram

2009-03-02 @ 18:24:46
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0