Godmorgon...

...då var det fredag igen då, sitter här på jobbet några minuter innan det är dags att dra igång. Har sovit bra inatt och vaknade utan problem i morse, hoppas att det kändes lika bra för er som för mig. Letade mig in i badrummet och tog min sköna dusch och sedan fick jag på mig kläderna och gav mig iväg. Hade ställt klockan tidigare så jag tänkte inte på att jag blev väldigt tidig till jobbet, var först här som vanligt när jag jobbar tidigt, men då hade jag i alla fall tid och möjlighet att läsa tidningen i lugn och ro, ingen som störde...
Jag hoppas att ni får en bra fredag och jag ska försöka titta in igen lite senare, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

God morgon...

Skönt att sova bra hela natten =)

Ha en bra fredag...

Kram

2009-03-06 @ 08:48:32
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Godmorgon du också, jätteskön natt, ha en bra dag du också..

Kram

2009-03-06 @ 09:12:58
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0