Fyra till....

...ni kan få ytterligare fyra historier...
........................................................................

Olle hade lite problem med för tidig utlösning och uppsökte en doktor för att komma till rätta med problemet:
"Det är inget som du behöver skämmas för", sa doktorn.
"Jag har haft många patienter före dig som haft samma problem.
Jag brukar säga åt mina patienter att så fort de känner att något är på väg att hända innan det är dags, så ska de göra något som får dem att komma av sig. Eller bli skrämda, kanske man ska säga."

Olle tyckte att det lät som en väg att gå. På vägen hem stannade han vid en sportaffär och köpte en startpistol som kunde uppfylla hans önskemål. När han kom hem låg redan frun i sängen utan en tråd på kroppen.
Olle tyckte att han lika gärna kunde testa med en gång.
Han klädde av sig och kröp ner till kära hustrun och började gosa. Pistolen smög han in under kudden.
Efter fem minuter i en 69:a kände Olle att nu var det nåt på gång så han tog fram pistolen och brände av ett skott.

Nästa dag satt Olle åter i doktorns väntrum. När han väl kom in till doktorn sa han:
"Rådet du gav mig var alldeles åt helvete!"
"Vad hände? undrade doktorn.
"Jo, visst skrämde jag mig så att det inte gick för tidigt."
"Men det var väl bra?"
"Jovisst, men frugan sket mig rakt i ansiktet, bet av mig ollonet och ur garderoben hoppade brevbäraren fram
 och skrek": "Skjut mig inte! Skjut mig inte!"
.................................................................................................

En kväll tog en flicka med sin pojkvän hem. Precis när de ska pussa varandra god natt vid ytterdörren börjar killen känna sig lite småpilsk. Med en stor portion självförtroende lutar han sin hand mot ytterväggen och, leende, säger han till henne:

"Älskling, kan du ge mig en avsugning?
Skräckslagen svarar hon: "Är du galen? Mina föräldrar skulle märka det."
Han: "Äh, kom igen nu. Vem skulle komma på oss så här sent på kvällen?"
Hon: "Nej, snälla. Kan du föreställa dig om vi skulle åka dit?"
Han: "Lägg av. Det är ingen vaken nu, alla sover."
Hon: "Inte en chans. Det är för riskabelt."
Han (kåt som ett djur): "Åh snälla, snälla. Jag älskar dig så mycket!!!
Hon: "Nej, nej och nej. Jag älskar dig också, men jag kan bara inte..."
Han: "Jo, det kan du. Snälla?"
Hon: "Nej, nej. Jag kan bara inte..."
Han: "Jag ber dig..."

Helt plötsligt tänds lampan i trappan och flickans lillasyster öppnar ytterdörren iklädd pyjamas. Med en sömndrucken röst säger hon:

"Pappa säger att du ska ge med dig och ge honom en avsugning. Annars kan jag göra det. Eller om det blir nödvändigt, säger pappa, att han kan komma ner och göra det själv. Men för Guds skull säg till den jäveln att ta bort sin hand från porttelefonen."
.........................................................................................

Tre unga kvinnor som jobbar på samma kontor lägger märke till att deras kvinnliga chef har börjat gå hem från jobbet tidigare på eftermiddagarna. De bestämmer sig för att sticka tidigt de också. Eftersom chefen aldrig kommer tillbaka eller ringer till jobbet när hon har gått så kan hon ju inte gärna märka det, tänker de. Så fort chefen har gått för dagen lämnar de tre unga kvinnorna kontoret. Brunetten passar på att ta ett pass på gymmet innan hon ska träffa sin pojkvän över en middag. Den rödhåriga tycker bara att det är skönt att komma hem extra tidigt. Hon fixar lite i trädgården, sedan går hon och lägger sig tidigt. Även blondinen går direkt hem. Men när hon öppnar ytterdörren hör hon konstiga ljud ifrån sovrummet. Hon smyger sig fram mot sovrummet, gläntar försiktigt på dörren och får sig en riktig chock när hon ser sin man i sängen tillsammans med hennes egen chef! Blondinen stänger tyst dörren och smyger ut ur huset.
Nästa dag när det är kafferast, föreslår den rödhåriga och brunetten att de ska gå hem tidigt igen och frågar om inte blondinen hänger med.
- Aldrig i livet! Igår var det jäkligt nära att jag blev upptäckt!
...............................................................................................
Lärarinnan ställer frågor till barnen.
- Vad är det som har fyra ben, är brunt och lever i skogen?
- Älgen, svarar Elsa.
- Rätt tänkt, säger lärarinnan, men det kunde också vara ett rådjur. Vad är grönt och hoppar i gräset?
- Gräshoppa, svarar Ulla.
- Rätt tänkt, men det kunde vara en groda också.
Då ställer Gösta en fråga till lärarinnan.
- Vad är det som är stort och hårt när fröken stoppar det i munnen men litet och mjukt när den tas ut?
Lärarinnan ger Gösta en örfil, men han fortsätter:
- Rätt tänkt, men det kunde vara tuggummi också!
......................................................................................................

Vi hörs/syns
Kram


Kommentarer
Postat av: A

Hehe... Himmelens massa roliga historier =)

fniss.....



Ha det fint

Kram

2009-03-28 @ 23:21:20
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Lennart

Den första var bäst tycker jag

2009-03-30 @ 11:52:31
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: ejmis

Ska försöka hinna med både lite "måsten" och en promenad idag.

2009-04-01 @ 11:28:53
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Gunzan

Har du tråkigt på jobbet eller?

;)

Men de var kul!

s

2009-04-01 @ 20:46:33
URL: http://gunzans.blogg.se/
Postat av: Annelie T

Ja det rä jobbigt att sjunga på begravningar, men det gick bra i alla fall :) Haha, lite att göra?;)

2009-04-02 @ 13:35:48
URL: http://anneliten.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:bra att det roade dig...

>Lennart:Okey, var det på din nivå eller?

>Ejmis:Du med dina måsten, ha en skön promenad...

>Gunzan:det var inte på jobbet, utan jag satt hemma och bloggade, huvudsaken är väl att de roade dig...

>Annelie T:Lite att göra, det har jag aldrig på jobbet, men när jag är hemma så är det lugnt och tråkigt ibland...

Kram

2009-04-02 @ 15:51:35
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0