Efter jobbet...

....så åkte jag direkt upp till backen för att jobba lite, vi skulle testa en sladd från klockan till datorn och den fick vi faktiskt att fungera efter en stund.
Sedan förberedde jag tävlingarna i tidtagningsprogrammet så mycket som jag kunde göra, kan inte göra klart förrän anmälningstiden gått ut och det gör den vid midnatt.
Det innebär att jag måste göra klart imorgon innan tävlingen skall lottas och det skall göras vid 8-tiden imorgon kväll.
Det kommer ju att innebära ett antal timmars jobb även imorgon, kul.....
Jag tror att klockan var nästan 7 innan jag kom iväg från backen och då åkte jag för att hämta M, vi skulle ut och käka tillsammans.
M fick bestämma idag och vi hamnade på City och käkade grillspett, gott...
Z ringde medan vi satt och käkade och hon frågade om jag kunde skjutsa henne lite senare, hon skulle och hälsa på en kompis, bad henne ringa när hon ville ha skjuts.
Skjutsade hem M och hann nästan bara komma in till dem så ringde Z, åkte och hämtade henne så hon fick skjuts till sin kompis och så åkte jag direkt tillbaka till M och N.
N satt och lekte med datorn medan M och jag fikade och glodde på tv, N hade hittat nåt roligt program som hon lekte med på datorn och så visade hon resultatet för oss.
Jag blev väl kvar där i ungefär 1 1/2 timme och sedan åkte jag direkt hem, jag klädde av mig och sedan satte jag mig i soffan och kopplade upp mig för att kolla vad som hänt sedan jag åkte från jobbet, det hade inte kommit så många inlägg sedan jag lämnade er, ni är väl kanske upptagna med nåt annat.
Jag hoppas i alla fall att ni har en trevlig fredagkväll, det ska jag försöka att ha i min ensamhet, återkommer nog lite senare....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0