Snusk....

...ska inte där här inlägget handla om, försökte bara hitta en rubrik som kanske kunde dra någa läsare....
En liten snabbvisit, har varit borta över 3 veckor från bloggen och har inte haft speciellt mycket att skriva om.
Däremot läser jag fortfarande alla era bloggar och kommenterar lite då och då, men det har ni nog redan märkt.
Har ju haft en veckas semester, men den veckan hade vi bara skitväder, har bara hunnit med 4 svängar till Rotsidan än så länge i sommar, men förhoppningsvis kommer jag väl dit fler gånger....
Jag känner att jag inte har någon större lust och ork att skriva om allt som hänt sedan jag bloggade sist och sedan är det så svårt att komma ihåg allt som hänt under 3 veckor.
Imorgon är det jobb som gäller igen, har ett dagpass och sedan avslutar jag veckan med 3 kvällspass sedan kommer jag att vara ledig lite igen.
Nu har ni fått se att jag fortfarande lever och jag återkommer väl när lusten faller på, tills dess....

Vi hörs/syns
Kram


Kommentarer
Postat av: Anima Mea

Kul grepp, det där med rubriken. Fast jag läser alla dina inlägg ändå, oavsett rubrik.

Ha det bra!

2009-07-27 @ 11:43:03
URL: http://animamea.blogg.se/
Postat av: ejmis

Kul att du skriver lite igen =)

2009-07-27 @ 16:19:06
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas det blir soligt framöver, så Rotsidan får besök. Jag tänkte oxå ta mig dit, min semester börjar idag så jag hoppas det blir tillfällen.

Bra bilder på Facebook förresten ;)

Ha det bra, kram!

:)

2009-07-27 @ 22:50:02
Postat av: Gunzan

Hoppas det blir soligt framöver, så Rotsidan får besök. Jag tänkte oxå ta mig dit, min semester börjar idag så jag hoppas det blir tillfällen.

Bra bilder på Facebook förresten ;)

Ha det bra, kram!

:)

2009-07-27 @ 22:50:27
URL: http://gunzans.blogg.se/
Postat av: Lillan

Var tydligen inte i Sollefteå utan i Helgum! Du vet....tjejer och geografi:))

2009-07-28 @ 06:47:59
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Anima Mea: ett litet försöka bara, tack för att då håller koll på mig....

>Ejmis: tack, får väl se hur ofta det blir...

>Gunzan: Nu längtar jag efter sol och fint väder, längtar till Rotsidan och en massa annat. Nettan hade ju tjatat över att jag bara hade en bild där så nu är hon väl tyst en stund....

>Lillan:Okey, det är nog inte bara tjejer som har problem med geografin, hoppas att resan var bra...

Kram

2009-07-28 @ 09:55:35
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0