Utmaning....

Jag har blivit utmanad av lillasyster Nettan,  här är mina svar:

4 FAVORITPROGRAM

* Miami Ink

* Heroes
* Sporten
* Nyheterna


4 SAKER JAG GJORDE IGÅR

* Åkte på stan och fikade
* Sportade i soffan framför tv'n och sov emellanåt

* Pratade i mobilen
* Tittade på tv de stunder som jag inte sov


4 SAKER JAG SER FRAM EMOT

* Nån förändring i mitt liv

* Sommaren

* Semester
* Träffa någon?


4 FAVORIT RESTAURANGER

* Toledos

* Mongolian Barberque på Kungsgatan
* I stort sett alla restauranger som serverar indisk och/eller thai mat

* Mac Donalds


4 SAKER PÅ ÖNSKELISTAN

* Att få må bra och att nära och kära håller sig friska

* Att få vara ekonomiskt oberoende
* Att få resa myciket och länge, när jag vill och vart jag vill
* Att känna mig nöjd över mitt liv och min situation

Jag väljer att inte utmana någon......

Vi hörs/syns
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0