Torsdag...

...oj vilken lång sovmorgon jag hade idag, tror att jag varit upp på toa flera gånger under natten eller tidigt på morgonen, första gången trodde jag att jag hade försovit mig men under tiden jag satt på toa så kom jag på att jag hade sovmorgon, somnade om så skönt så...
Mådde inte så bra igårkväll när jag gick till sängs och när jag vaknade imorse hade jag nästan ingen röst, känner mig inte dålig eller så men inte helt kry heller, det går nog över....
La mig i soffan och glodde på en film och sedan var det dags att duscha och klä på sig och sedan bege sig till jobbet, har några minuter över nu innan min mat är varm, ska snart käka och så kanske jag hinner återkomma senare igen...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Skönt med sovmorgon...

Ha en bra kväll =)



Kram

2009-01-22 @ 18:48:32
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:det var en skön morgon...

Kram

2009-01-22 @ 23:19:28
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0