Torsdag....

...några minuter över så några rader kanske jag kan få ner här.
Har haft en lite jobbig natt, sovit oroligt och rört mig över hela sängen, när jag vaknade i morse så låg jag tvärs över hela sängen, det är väl tur att jag ligger ensam annars skulle det ha varit synd om den som delade säng med mig....
Antar att jag sovit sämre på grund av att jag sov igårkväll när jag hade käkat, sov säker i 2--3 timmar och det gjorde att jag hade lite svårt att somna.
Gjorde mig iordning för att gå på jobbet och sedan har jag haft fullt upp hela morgonen, idag verkar vi få rätt så mycket att göra här på jobbet....
Nu har ni fått veta lite hur min dag sett ut hittills, hoppas att ni får en bra torsdag och så....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

God morgon... Tokigt att vakna på fel håll i sängen men ändå skönt att ha så gott om plats. Själv är jag ledig idag och ska sova igen nu =)

Ha bästa dagen...

Kram

2009-01-08 @ 10:18:07
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Gokväll....det är ju okey eftersom jag ligger ensam, det vore ju säkert värre för den som skulle dela säng med mig....okey, skönt att vara ledig, eller?

Kram

2009-01-08 @ 19:29:51
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0