Tisdagmorgon...

...redan på jobbet fast jag inte börjar att jobba förrän 9:15, när jag la mig igår var det som jag trodde att jag började jobba 8:00 så jag klev upp som vanligt.
Har sovit bra inatt men det känns fortfarande som det är några för få timmar, måste nog skärpa mig med att sköta sömnen, nu är det ju inte så att jag är jättetrött men det skulle nog inte skada med lite mer sömn.
Jag hoppas att den här dagen blir lugn och lite bättre än igår, det kan ju inte hålla på så här och vara så här mycket jobb varje dag.
I morse när jag kom till jobbet så luktade det stekt fläsk från restaurangen, idag är det ju bruna bönor och fläsk där och det känns nästan som jag måste gå dit och äta idag, blev jättesugen på att äta det, får väl se om jag är hungrig när det närmar sig lunch....
Måste nog försöka att avsluta det här inlägget innan jag ska börja att jobba och jag hoppas att ni får en bra dag mina vänner, men....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0