Tisdag(ledig dag)...

...jaha, då var det en röd dag igen då och så är man ledig igen, eller ledig och ledig, idag har vi städat källaren och det var väl inte det roligaste man kan göra en ledig dag.
Jag fick på min lott att skura/tvätta av alla rör i källartaket och det var jobbigt att stå med armarna över huvudet i  flera timmar och nu känns det i nacken, hoppas att det går över tills imorgon när det är arbetsdag igen.
Nu är det mesta gjort i alla fall och det känns ju skönt och det märks stor skillnad mot hur det såg ut tidigare.
Vi hade en kortare möte hos en av grannarna efteråt, vi fikade och försökte att planera lite inför vad som måste göras härnäst, fick i alla fall gott fikabröd, bullar och en massa goda kakor.
Nu ska jag ta mig en lång och varm dusch, känns som det behövs och sedan ska jag nog bara slappa och känna att det är en ledig-dag idag.
Känner mig lite trött eftersom jag satt och kollade på hockeyn inatt, kom isäng vid halv 5 tiden och vaknade vid 10-tiden imorse, har ju sovit jätteskönt men det känns som det är för få timmar, men det är ju självförvållat, eller som mamma skulle ha sagt " är huvudet dumt, så får kroppen lida".....
Vi får väl se om jag orkar återkomma lite senare, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det är inte utan att man beundrar elektriker och frisörer som arbetar ofta med armarna över "pump-höjd". Jag är vanligtvis totalt oduglig på att jobba med armarna högt något lägre tag i nuläget känner jag mej enarmad i det avseendet :)

2009-01-06 @ 15:52:14
Postat av: LillaNisse

>Susanne:visst är det så och jag kan förstå att du har det ännu värre nu än vanligt...

Kram

2009-01-06 @ 19:42:30
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0