Tisdag...

...en skaplig natt och en bra förmiddag, hade ju tänkt att åka tiil pappa och mormor idag men på grund av att jag sov så länge idag så hann jag inte dit.
När jag väl vaknat och fått min dusch och fått på mig kläderna så hade det nästan närmat sig jobbstart, åkte förbi på Ica en sväng för att handla nåt mat till jobbet, köpte några soppor som jag tror kan vara goda, får väl berätta senare om så var fallet.
När jag hade handlat så åkte jag förbi hos M och N, hade lovat N att hämta hennes sjukintyg och lämna det på jobbet, pratade med dom en stund innan det var dags för att åka på jobbet.
Vi bestämde att jag skulle åka dit ikväll igen efter jobbet för att klippa M, han vågar inte försöka att klippa sig själv, får väl se om han blir nöjd med det jobb som jag ska göra då.....
Vi har rätt så mycket på jobbet även idag, det brukar inte vara så vanligt på tisdagar men allt kan ju förändras, det är väl det enda man kan vara säker på att förändrigar sker.....
Nu är det dags att börja att jobba igen, men jag försöker att återkomma lite senare....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0