Söndagmorgon...

...så då var det söndag igen, vaknade vid 11 tiden och det spelar ju ingen större roll att jag sovit länge, jobbar ju sent imorgon så jag har sovmorgon även då.
Igår fick jag lite sällskap till slut ändå, M ringde mig och frågade om jag ville hänga med och fika, skyndade mig att duscha och klädde på mig, vi träffades på Lilla Cafét och fikade tillsammans, passade på att titta igenom lokaltidningen också. När vi fikat klart så gick vi en sväng på stan och sedan upp till nästa fik, där vi skulle träffa Å och P med barnen, jag passade på att köpa 2 Napoleonbakelser, pappa gillar ju det så jag tänkte att jag kunde bjuda honom på det.
Sedan åkte jag upp till pappa, hade ju lovat att klippa honom, fixade det och nu är han nöjd för några veckor igen, han blev även glad över bakelsen, gick sedan ner till mormor och så tog jag den andra bakelsen med mig till henne och även hon blev glad över att få lite godsaker, under tiden som vi satt och snackade så började de duka fram för middag så då åkte jag därifrån.
På väg därifrån så passade jag på att åka förbi hos M och N för att rapportera status på mormor och pappa. Senare på kvällen åkte jag och M till L och spelade Nintendo Wii, jag tror att vi blev kvar till 1:30 så det blev sen natt som vanligt, men jag gör väl det när man får sova hur länge man vill.
Senare idag ska Z komma hit och äta, vet inte vad jag ska bjuda henne på, frågade vad hon var sugen på men hon kunde inte svara på det, utan sa att hon äter det som jag bjuder på, får väl försöka att komma på nåt gott då...
Måste väl ge mig iväg till Ica för att handla lite, men jag återkommer nog lite senare....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vad blir det för gott till middag?

2009-01-18 @ 14:32:11
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Ejmis:Ingen aning alls men jag blev nästan sugen på Chili Con Carne, får väl se om det blir det har inte handlat ännu...

Kram

2009-01-18 @ 15:06:36
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: A

Verkar som du hade en bra och lång lördag =)

Hoppas söndagen blev bra med....och att du kom på någon god mat.

Kram

2009-01-18 @ 18:36:31
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Visst var det så att lördagen var bra och söndagen har också varit bra, som du kan se i mitt senaste inlägg var maten god också...

kram

2009-01-18 @ 23:34:58
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0