Onsdagmorgon...

....ja, så nu har jag kommit på jobbet och har en stund över innan jag börjar jobba, tänkte jag skulle skriva några rader....
Hoppas att ni haft en bra natt och att ni känner er utsövda, själv har jag drömt så otroligt mycket så jag känner mig lite trött ändå, men det går väl över antar jag.
Idag är det dagpass som gäller 8:00--16:30, antar att det kan bli mycket idag, då det varit några helgdagar nyligen, men vi får väl se...
Fick just sms från lillasyster N som fortfarande ligger hemma och är skitförkyld, antar att hon blivit smittad av M som hade ej jobbig förkylning, krya på dig N.
Hoppas att ni alla får en bra arbetsdag, ni som nu ska jobba, en del av er kanske fortfarande är lediga....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Morning....

Nu är ledigheten slut och jag jobbar också...

Skönt =)

Ha en bra dag...

Kram

2009-01-07 @ 09:26:15
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Godmorgon, tillbaka till verkligheten, förstår att det kan kännas skönt, ha en bra dag...

Kram

2009-01-07 @ 10:11:12
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0