Onsdag...

...passar på att skriva nu när jag har rast, har sovit bra inatt men var jättetrött imorse. Började jobba 8:00 idag och då upptäckte jag att jag har köket på jobbet, vilket innebär att plocka fram hårdbröd, ost, smör och gurka till morgonfika, sedan ska man hålla koll på diskmaskinerna, både fylla och tömma dem, nu är vi två som delar på det men det känns lite betungande ändå att man måste hålla koll på det.
Har ingen mat med mig till jobbet idag så eventuellt går jag på restaurangen och äter lunch, har inte bestämt mig ännu.
Jag hoppas att ni har en fin dag idag, här skiner solen och det känns lite synd att jag inte har ett ute-jobb idag, men man kan ju inte få allt här i världen, får väl vara glad att jag har ett jobb....
Dags att jobba igen men jag försöker att återkomma lite senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Hoppas du haft en bra dag trots kökstjänstgöring=)

Kram

2009-01-21 @ 19:01:53
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Kökstjänsten gick bra och dagen har inte alls varit helt fel...

Kram

2009-01-21 @ 21:13:30
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0