Onsdag...

...halva arbetsveckan, vaknade och var jättetrött imorse, men jag hade bestämt mig för att åka upp till pappa och mormor innan jobbet, så det var bara att bita i det sura äpplet. Duschade och klädde mig och gav mig iväg, tog givetvis bilen dit....
Pappa var inte på nåt speciellt roligt humör idag, han verkade trött och sliten, vi satt och snackade en liten stund och jag gjorde ren hans rakapparat som ligger på min lott att sköta om.
Sedan tog jag en tur ner till mormor, hon hade legat och vilat en liten stund och var precis på väg upp när jag kom dit, vi satt kvar inne på hennes rum och snackade en stund innan det blev dags för henne att äta lunch, skjutsade ut henne och sa hejdå till henne, lovade att komma tillbaka nån dag närmare helgen eller under helgen.
Åkte sedan ner på stan, tänkte jag skulle få mig lite fika, stannade till på Lilla Cafét och tog mig en kopp te och ett wienerbröd, några som satt bredvid mig käkade en toast så jag beställde även en sån, då var ju både frukost och lunch fixat för dagen....
När jag fikat klart var det dags att åka på jobbet, började dagen med ett möte på nästan 1 timme, direkt efter det 1 timmes massage, skönt....lite ont gjorde det men ändå skönt...
Hade middagsrast vid 5-tiden och då käkade jag en kyckling och currysoppa och den var jättegod, soppan jag åt igår var inte lika god, då var det en thaisoppa....
Dagen på jobbet har annars varit lite väl mycket att göra, vet inte varför det är så mycket just nu men det kanske beror på att vi gått in i ett nytt år.
Ikväll jobbar jag till 22:15 och just nu känns väl inte det som en höjdare, känner mig lite trött idag, sitter uppe för länge på nätterna, måste väl bättra mig när det gäller mina sängvanor....
Nu är det snart dags att börja jobba igen, ska försöka återkomma lite senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: ejmis

Energitjuvar vill jag inte ha i min vänskapskrets...

2009-01-14 @ 20:25:17
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Ejmis:Håller med dig, jag vill inte heller har dem hos mig eller i närheten av mig...

Kram

2009-01-14 @ 20:26:52
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: A

Jobbigt att jobba så sent om du är trött...

Hoppas du lyckas komma i säng i bra tid då =)

Kram

2009-01-14 @ 21:09:09
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Visst är det så och vi får väl se hur det går med nattsuddandet...

Kram

2009-01-14 @ 21:14:21
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0