Måndagkväll...

...nu börjar arbetsdagen närma sig slutet med stormsteg, det känns som den här kvällen har gått snabbt även om det inte varit alltför mycket att göra, skönt.
Nu ska jag snart börja att packa ihop mina prylar, dra på mig överdragsbrallorna och mössa och vantar och ge mig ut på min promenad hemåt, det enda jag saknar nu när jag kommer hem är lite sällskap, men det kan jag väl hita på nätet kanske....
Får väl se hur det blir om jag orkar att sitta uppe för att kolla på hockeyn, det börjar ju först 1:15 och vi får väl se hur det blir med det, är det en dåligt match från svenskarna så blir det nog sängen som drar mer.
Tycker inte att det hänt så mycket i bloggvärlden idag, vet inte om det är för att jag hunnit att ha koll hela tiden eller om ni inte varit så aktiva idag???
Ska försöka att ta mig hit lite senare, om inte annat för att säga godnatt till er, har ju varit dålig på det på senare tid, ursäkta mig för det...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0