Måndag...

...jaha, då var det måndag igen, imorse vaknade jag vid 9:30 och en stund senare ringde Z och ville ha skjuts till slalombacken, hon skulle visst jobba där idag i kiosken, bad henne att ringa och kolla om backen var öppen eftersom det var så kallt här idag -24 grader.
Hon fick inget svar där så vi bestämde oss för att jag skulle hämta och skjutsa henne dit, när vi kom dit så var givetvis backen stängd på grund av för kallt väder, så det var bara att skjutsa hem Z igen.
Min moster L ringde lite senare och ville prata om mormor, hon hade påstått att hon skulle få åka hem igen idag eller imorgon, bad L ringa till avdelningen och kolla eftersom man inte kan lita på vad mormor säger, hon verkar tro att saker som hon drömmer är verklighet.
Ringde senare upp N för att berätta vad L hade sagt, och N är forttarande sjuk så ikväll får jag klara mig utan hennes sällskap, men det är ju bättre att hon kryar på sig än att komma hit och smitta ner oss andra....
Det var väl min förmiddag i sin helhet ungefär....pratade lite i telefon också.....glömde nästan det....
Sedan var det dags att ge sig iväg till jobbet , kvällsjobb idag igen, det är ju måndag, jobbar ofta kvällar på måndagar.
Det har varit rätt så lugnt sedan jag kom hit, förhoppningsvis fortsätter kvällen lugnt och det skadar väl inte, hoppas inte att jag har fel bara....
Inatt hade jag nästan tänkt mig att sitta uppe och glo på ishockey, det är ju junior-vm final och Sverige spelar ju, hade tänkt att jag kan ju börja att kolla och om det spelar alltför dåligt så går jag och lägger mig, är ju ledig imorgon från jobbet så jag behöver inte kliva upp så tidigt....eller ledig och ledig, några där jag bor har bestämt sig för att vi ska städa ur källaren sedan vi fick avloppstammarna bytta och det ska vi visst göra imorgon, hoppas att det går snabbt...
Nu börjar det närma sig slutet av min rast så jag måste nog återgå till arbete igen, förhoppningsvis kanske jag återkommer senare, annars....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Ha en bra kväll på jobb =)

Kram

2009-01-05 @ 20:24:07
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Det ska jag försöka att ha...

Kram

2009-01-05 @ 20:26:14
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0