Måndag...

...igen, härligt, ännu en arbetsvecka. Har kvällspass idag så jag jobbar till 22:15 härligt, då blev det ju en liten sovmorgon i alla fall.
Vaknade av telefonen som ringde det gjorde väl ingenting var en vän som ringde och jag fick prata bort en stund, innan vi hade pratat klart så fick jag besök, avslutade samtalet och lovade att ringa upp igen för att få avsluta samtalet på ett bättre sätt.
Bjöd på te och lite choklad, hade inget bröd att bjuda på men chokladen gick bra den också, sedan var det dags för en skön och varm dusch, fick sedan på mig kläderna och åkte till jobbet.
Träffade N direkt jag kommit på jobbet, vi jobbar kväll tillsammans och hon ville ha några vitaminer som jag  hade hemma, tror hon ville köpa dem av mig, jag har inte märkt någon förbättring under tiden jag åt dem, så hon kan lika gärna få köpa dem av mig.
Än så länge har arbetsdagen varit lika hektisk som förra veckan, hoppas att det snart kommer att lugna ner sig, det här känns jobbigt om det fortsätter så här.
Ska snart hugga tag i arbetet igen i cirka 1 timme innan det är dags för matrast, ska försöka att återkomma lite senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0