Måndag....

....så då är måndagen nästan slut, häcken full på jobbet idag så jag har inte hunnit att blogga nåt mer sedan mitt inlägg imorse.
När jag slutade jobbet så var det bilen hem snabbt och in i duschen, skulle på ett möte och vara där 17:30, jag var snabb som fan idag och var duschad och färdigklädd på 15 minuter, så då hade jag en halvtimme på mig innan mötet.
Mötet var intressant och inte vad jag hade förväntat mig, tog längre tid än väntat, men det är ju så att när man har rolgit går tiden snabbt.
Min arbetsvecka har blivit förändrad, på grund av att syrran N är sjuk, så tog jag på mig hennes kvällspass imorgon, så då ska jag jobba 12:00---20:30 istället och på onsdag ska jag jobba 13:45--22:15 istället, en kollega behövde ett dagpass så då bytte vi, hon tog mitt dagpass på onsdag och så tog hon min sena kväll på fredag, den ville jag ju ändå byta bort.
Känns skönt med lite sovmorgon imorgon, ska försöka att hinna upp till pappa och mormor innan jobbet, hoppas inte att jag sover för länge bara, kanske måste ställa klockan....
Nu ska jag försöka att kolla igenom bloggkoll, men jag kanske hinner att återkomma innan ni somnar....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Låter som en fullbokad måndag, hoppas att din tisdag är bra på alla sätt och vis :-)

2009-01-13 @ 11:27:19
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:visst var det så och jag hoppas också att tisdagen blir bra och inte för stressig...

Kram

2009-01-13 @ 13:58:11
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra när man kan byta arbetspass så där.

2009-01-13 @ 19:38:57
Postat av: LillaNisse

>Anonym:det är ju skönt att man kan ställa upp för sina kamrater och att de ställer upp för mig....det tycker jag i alla fall...

Kram

2009-01-13 @ 20:06:11
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0