Kväll/Godnatt

...usch vilken tråkig kväll det här har varit, hittills, ingenting att se på tv, tror jag snart ska gå och lägga mig, skulle väl inte vara helt fel att komma i säng tidigt nån gång heller, sov ju inte så många timmar inatt.
Imorgon börjar jag jobba 8:00 så jag måste ju även kliva upp tidigt, men jag brukar ju inte ha några problem att ta mig ur sängen.
Eftermiddagen har tillbringats i lättjans tecken, har inte gjort ett skapandes dugg, suttit och häckat framför tv'n, kollade bland annat på Forrest Gump, vet inte hur många gånger jag sett den redan men jag tycker om den.
Försökte även börja att läsa en bok, men blev avbruten av ett telefonsamtal så då la jag bort boken, sedan har jag inte haft lust att öppna den igen, men den ligger här på rumbordet bredvid mig, så kanske ändå ska jag öppna den igen.....
Det är väl kanske lika bra att säga godnatt till er redan nu mina kära bloggvänner, hoppas att ni får en bra natt och vaknar utvilade till en bra onsdag...det är väl lika bra att gå och krama kudden lite......i brist på annat...


Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: zoe

jo, jag vet. det är väldigt läskigt. jag tror fortfarande på att det är någon som vill mig något men jag vet inte vem eller vad. men det känns som att någon eller något är det iaf! Det är knasigt och svårt att förstå... Men jag vet inte riktigt varför det annars skulle hända?!

2009-01-06 @ 22:48:25
URL: http://zoelidbom.blogg.se/
Postat av: zoe

jo, läskigt är det iaf. Tror fortfarande på att det är någon som vill mig något elle någonting som försöker att få kontakt med mig eller varna mig. Jag vet inte vad det är men någonting måste det ju ändå vara? För det är ju inte första gången det händer eller första gången jag får den här känslan....

2009-01-06 @ 22:51:17
URL: http://zoelidbom.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Zeo:det finns inte alltid naturliga förklaringar till allt, man får acceptera av vissa saker händer utan att man kan förklara det, men samtidigt ska man nog vara öppen för såna saker, inte vara rädd för dem....

Kram

2009-01-07 @ 00:17:26
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: A

Hoppas du kan sova gott då...

God natt =)

Kram

2009-01-07 @ 00:28:24
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:det blev väl en bra natt förutom många konstiga drömmar...

Kram

2009-01-07 @ 09:01:59
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0