Kväll...

...nu är jag hemma igen efter torsdagens arbete, vi har haft rätt så mycket på jobbet även idag och det börjar att kännas rätt så jobbigt att det inte lugnar ner sig.....men jag får väl vara glad som har ett jobb när man tänker på alla som inte har det..
Var tvungen att fixa nåt kvällsfika när jag kom hem, även om jag inte känner mig hungrig så var jag tvungen att få i mig någonting, det blev en kopp varm choklad och några digestive-kex, gott...
Sitter och tittar lite på en film om Hitler och tredje rikets fall, är lite intresserad av historia så jag tänkte att den kanske kan vara intressant att se på, får väl se om jag orkar att se hela, den håller på till klockan 1:00, lite väl sent.
Imorgon börjar jag jobba 9:15 så jag måste väl försöka att ta mig i säng lite tidigare än vanligt.
Nu ska jag kolla vad i haft för er idag, det verkar lite lugnt i bloggvärlden, vet inte om det är jag bara som tycker det men det verkar inte hända speciellt mycket.
Får se om jag hinner titta in lite senare när jag kollat era bloggar...tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0