Kväll...

...så då var det kväll igen och jag sitter här med min vän i knät och hon värmer så gott så....det är min dator jag menar då, ingen annan.
Resten av  arbetsdagen var lika hektisk som förmiddagen och varje dag sedan årsskiftet, hoppas att det snart lugnar ner sig...
Skjutsade hem N efter jobbet och åkte direkt till skolan för att hämta Z, skjutsade hem henne och sedan direkt till jobbet igen, hade glömt några papper som jag skulle ha med mig hem. Direkt hem efter det och lite senare kom P för att hämta dem.
Efter det så har jag bara latat mig framför tv'n, har kollat på Jerry Springer, Cheaters och nu kollar jag på Independence Day, har inte sett den förut, får väl se om det är något att titta på eller.....
Om inte filmen är nåt att titta på så får jag veäl se om det finns nån att chatta med, alltid kul med lite sällskap.....
Nu ska jag ta och kolla igenom vad ni skrivit om idag, med lite tur återkommer jag lite senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0