Kväll....

...en dag på jobbet med mycket arbete, det märks att det varit helgdag nyligen igen, hur mycket som helst att göra idag.....
När arbetsdagen till slut var till ända så tog jag mig en promenad hemöver, gick in på Ica på vägen hem, var tvungen att fylla på förråden lite, lagade till lite tortellini och bacon när jag kom hem, gott....
Efter maten satte jag mig i soffan framför tv'n efter en stund hade jag halkat ner i soffan och till slut somnade jag, vet inte hur länge jag sov egentligen, men jag antar att det var helgens trötthet som gav sig tillkänna.
Skulle tro att jag sovit flera timmar och hade det inte varit för att jag inte diskat efter maten så hade jag gått direkt till sängen och lagt mig.
Nu är i alla fall disken gjord och jag har till och med fikat ikväll, en kopp choklad och en tunnbrödssmörgås med messmör.
Det är nästan så att jag tror jag ska ta mig en kopp choklad till, det var så gott så....
Jag vet inte om jag kommer att kunna somna ikväll nu då när jag sovit så länge tidigare ikväll, ska ju jobba tidigt även i morgon så jag ska kliva upp vid sextiden, så det är kanske lika bra att säga godnatt till er redan nu, sov så gott mina bloggvänner, hoppas att ni vaknar utvilade till en bra torsdag....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Kram, kram.... Till dig och kudden.

2009-01-08 @ 00:22:08
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Blingbling:detsamam till dig...

kram

2009-01-08 @ 00:25:07
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0