Jobb igen....

...så nu sitter jag här idag igen på jobbet, fast det är söndag, skulle inte ha jobbat idag men jag jobbar extra idag, detta på grund av att min syster N är sjuk och jag tänkte på mina andra arbetskamrater att det kanske skulle bli lite för mycket för dem med en personal för lite.
Visste detta redan igår så jag ringde upp min chef för att kolla att det var okey och han sade ja, har även varit  i kontakt med chefen som jobbar idag och meddelat att jag gått in som ersätttare för N, krya på dig N.
Nu måste jag bara komma ihåg att prata med den som sköter bemanningen så att jag kan välja en ledig dag istället, sitter ju inte helt fel med en ledig dag när man kanske behöver det.
Hade inga problem att kliva upp i morse när det var dags för arbete, skippade duschen i morse, tyckte inte det var nån höjdare att gå ut i  -25,3 grader nyduschad, tog på mig mycket kläder för att inte frysa under min promenad hit men det kändes inte så kallt, kanske beroende på att det bara tar 5--10 minuter hit till jobbet.
Än så länge har det inte varit alltför hektiskt, får väl hoppas att dagen fortsätter så
Min fredag efter jobbet spenderades med mina döttrar K och Z, vi åkte ut och käkade tillsammans, ville göra det innan K skulle åka tillbaka till Umeå, när vi hade käkat ville K åka förbi hos N och M och säga hejdå till dom också.
Vi gjorde det men sedan blev vi kvar en stund eftersom tjejerna ville spela lite Nintendo Wii, de skulle båda två vilja ha ett,  vore väl kanske en sak som de kan önska sig när det blir dags för födelsedagar...
Vi blev kvar där några timmar och sedan skjutsade jag hem tjejerna.
Lördagen spenderade jag några timmar på stan med M, N låg hemma och var sjuk så vi passade på att fika och prata lite, en riktigt bra dag, tack för pratstunden och fikasällskapet M.
Ja, det var väl min helg i korthet fram till nu när jag sitter här på jobbet igen, får väl se om jag får nån möjlighet att skriva lite mer senare, annars....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: ejmis

Efter en sådan kylig promenad så är du riktigt pigg nu förstår jag =)

2009-01-04 @ 13:41:07
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Ejmis:Promenaden var ju inte så lång så det kändes riktigt skönt ute, men visst känner jag mig pigg, så är det, hoppas att din promenad blir bra också...

Kram

2009-01-04 @ 14:14:13
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hejsan! Om intresse finns för ny design till din blogg är du välkommen in till mig :)

2009-01-04 @ 23:10:30
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Tessa

Nintendo Wii är ju sjukt kul, Emil och Erika fick ett av mig i Julklapp och nu har även jag funnit tjusningen med det :-D Här var det -29 i morse, då var det lätt att hålla sig för skratt när ens hund stod och gnällde..

2009-01-05 @ 00:25:53
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Babbidesign:Ska nog kolla in din sida, så får vi se....har ju varit där tidigare och tjuvtittat....

>Tessa:Visst är det kul med Wii, skulle gärna vilja ha ett själv, men har lite för många hål att stoppa pengarna i för tillfället...kallt, ja fy fan...

Kram

2009-01-05 @ 17:36:37
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0