Fredagkväll...

....usch vilken dag på jobbet, vi har hur mycket som helst att göra nu känns det som, när jag kom hem från jobbet idag, så la jag mig i soffan framför tv'n och det tog inte lång stund förrän jag somnade. Vaknade till lite senare av mobilen, pratade en stund och höll nästan på att somna om, men då ringde M, vi  hade pratat om vår vanliga fredagspizza, jag berättade vad jag ville äta och han beställde dem och så åkte jag och hämtade dem och så käkade vi hemma hos dem, som vanligt var det jättegott.
Efter det så spelade vi lite Guitar Hero, jag har så jävla svårt att klara av det, men tjurig som jag är så lyckades jag i alla fall att ta mig igenom 2 låtar till slut, bra va???
Sedan jag kom hem har jag suttit och pratat i mobilen en stund och även chattat lite, kände mig lite tvingad att skriva minst 1 inlägg till idag, därav detta, får väl se hur länge jag blir uppe inatt, kanske hinner att komma nåt mer inlägg...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0