At home...

....at last and alone as usual, men det är okey, det är ju självvalt.
Har haft rätt så mycket på jobbet idag, kändes som dagen gick snabbt, det gör ju ofta det när man har mycket att göra, tog mig en promenad  från jobbet när jag slutade och när jag kom hem så var det dags att både sopa av bilen och sedan skotta lite, vi har ju fått lite snö idag....
Åkte sedan upp till pappa och mormor, gick upp till pappa en sväng först och sedan följde han med mig ner till mormor, idag var mormor jättesnurrig, pratade med personalen och de trodde kanske att hon fått urinvägsinfektion, antar att hon drömt en massa saker och sedan fått för sig att det är sanningar, det tog en stund att övertyga henne om vad som var sant och inte.
Skjutsade sedan upp pappa till sitt rum och åkte för att hämta Z på skolan, hon hade haft kvällsträning och behövde skjuts hem, vi hade bestämt att jag skulle hämta henne vid 6-tiden.
Under tiden när jag var på väg till skolan så ringde jag till N för att meddela statusläge på pappa och mormor....
Z kom efter en liten stund och så skjutsade hag hem henne.
Ringde till min moster L för att rapportera hur mormor var idag och hon hade pratat med henne så hon visste redan hur snurrit hon var.
Efter det  har jag käkat lite och tagit mig en skön och varm dusch, nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen, återkommer nog lite senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0