Tisdagmorgon...

...vaknade efter en godnatts sömn, kändes som jag skulle kunnat sova många fler timmar men jag klev upp ändå.
Startade tv'n för att kolla text-tv'n men då såg jag att det var en sändning från skidskytte-vm, kollade på det innan det var dags för mig sköna dusch, även om det var kallt (-18) ute idag så duschade jag innan jag tog en promenad till jobbet.
Igår kväll försökte jag att koppla upp mig för att blogga lite men blogg.se funkade så jävla dåligt att jag stängde ner datorn efter 10 minuter, gick ju inte att skriva kommentarer eller inlägg så min dator fick vila istället, hoppas inte att ni saknade mig för mycket, ha ha...det är en av anledningarna till att ni inte fått några kommentarer från mig, sorry...
Har precis jobbat lite med ett av mina extrauppdrag och det gick väl si så där, känns som inte motivationen finns där riktigt, och då menar jag inte min motivation.....
Sitter nu och funderar på om jag ska gå på restaurangen och äta lunch idag, matsedeln ser ut som nedan:
Tisdag
Bruna bönor med stekt fläsk och korv/löksås och potatis.
Stekt fiskfilé med potatis och gräslökssås.
Makaronipudding med lingon.
Salladsbar: Blanda din egen sallad med räkor, kyckling, skinka, dressingar,
m.m. m.m. Även tacos med tillbehör. Välj själv vad och hur mycket du vill ha!

I vanliga fall äter jag ju alltid bruna bönor på tisdagarna men idag fanns det ju lite mer att välja på, får väl se om jag kan få något sällskap till lunch i så fall...
Annars har jag ju kvar en matlåda med pasta och kycklingfilë, men det går ju att spara till på onsdag i annat fall.
Nej, nu måste jag nog börja jobba igen, men jag försöker att återkomma lite senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Annelie T

Haha man blir så leds på blogg.se :P

2009-02-17 @ 12:00:34
URL: http://anneliten.blogg.se/
Postat av: A

Mmmmm, låter som goda maträtter...

Svårt att välja =)

Ha en bra dag....

Kram

2009-02-17 @ 12:49:45
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: M

Du kanske skulle ringa Telia och fråga vad det kan bero på./M

2009-02-17 @ 12:52:57
Postat av: Tessa

Jag tycker att du ska gå och äta bruna bönor Nisse :-)

2009-02-17 @ 13:36:24
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Annelie T:Visst blir man det, men vad gör man?

>A:Visst gör det, ha en bra dag du också...

>M:Det här berodde mer på blogg.se inte min uppkoppling, kanske uttryckte mig lite konstigt...

>Tessa:Jag gjorde det, både bruna bönor och fläsk och så lite makaronpudding, gott...

Kram

2009-02-17 @ 14:20:43
URL: http://lilllanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0