Onsdag...

...några minuter över här på jobbet, tänkte då skriver jag några rader...
Gick till sängs vid 23-tiden igår kväll och klev upp vid 7-tiden, kände mig riktigt utvilad och det kändes bra, borstade tänderna på en gång och så in i duschen.
Passerade bageriet imorse på väg till jobbet och var in och köpte mig en påse frallor, det var jättegott till frukost.
Jag skulle ju inte börja jobba förrän 9:15 idag men på grund av teknikproblemet igår som fortfarande inte var helt avhjälpt så började jag jobba 1 timme tidigare, får väl ta igen den timmen ikväll kanske eller så läggs den på flexen...
Har ingen mat med mig på jobbet idag så jag vet inte om jag ska gå ut och äta eller om jag ska leva på mackor tills jag slutar för dagen, det går väl också, matsedeln på restaurangen var inte så upplyftande idag....men jag klarar mig nog ändå, har ju lite att leva på redan så att säga....
Idag har jag jobbat lite med ett av mina extrauppdrag och det kändes väldigt bra idag, hoppas att det fortsätter så, har försökt att plocka på mig ytterligare ett extrauppdrag men har inte hittat något som passar riktigt bra ännu, det är ju bra att man kan välja lite i alla fall....
Återkommer kanske  lite senare, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Hoppas du får någon mat i dig i alla fall...

Och har en bra onsdag =)



Kram

2009-02-25 @ 12:57:05
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Siri

Vilket tur att du vaknade igen, blev lite orolig ett tag. Jag menar pga lukten, vad det nu var.

Ha en fortsatt bra dag!

2009-02-25 @ 13:15:27
Postat av: LillaNisse

>A:Visst det löste sig med mat, käkade mina frallor och en banan...

>Siri:Så är det väl kanske, det är väl nån som är glad över att jag vaknade...

Kram

2009-02-25 @ 16:22:06
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0