Lördagmorgon...

...så då är jag vaken igen, somnade rätt så snabbt igårkväll, gick till sängs vid midnatt och har vaknat några gånger under natten men somnat om jätteskönt...
I morse vaknade jag av att det ringde på ytterdörren, men innan jag hade klivit upp och fått på mig några kläder så fanns det ingen där, tror nästan att jag bara drömt att det ringt på dörren, jag tror inte att någon skulle ringa på före klockan 8 på morgonen, i alla fall ingen av mina grannar....
Tyckte inte det var någon mening att lägga sig igen så jag har bara suttit framför datorn och surfat runt, det har inte hänt så mycket i bloggvärlden sedan jag kopplade ner igår kväll, men ni har väl nåt roligare för er än att sitta vid datorn.
Idag har vi soligt och fint väder igen, ska ta mig en promenad ner på stan lite senare, kanske kan passa på att fika lite, får väl se om man kan hitta nåt roligt sällskap.
Jag hoppas att ni andra också har härligt väder idag och att ni får en bra lördag, återkommer lite senare under dagen....

Vi  hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Gunzan

Nu är jag frisk igen, Nisse.

Hoppas du hittade nåt sällskap på stan idag.

Jag var ner en sväng, men det var bara som hastigast.

Ha en fortsatt bra lördag.

Kram :)

2009-02-28 @ 16:30:00
URL: http://gunzans.blogg.se/
Postat av: Tessa

Hoppas att din lördag var bra och av detta väder blir man ju GLAD :-D

2009-02-28 @ 23:57:44
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Gunzan:vilken tur att du mår bättre då...jag hittade inget speciellt sällskap men det gick bra att fika ensam också....

>Tessaa:den var jättebra och visst spelar vädret stor roll...

Kram

2009-03-01 @ 15:52:24
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0