Fulltecknad...

...dag, vaknade före klockan 6 imorse och det kändes som jag skulle behöva sova några timmar till, men jag klev upp efttersom jag hade lite att göra innan jag skulle börja jobba.
Var tvungen att förbereda lite inför mitt extrauppdrag direkt när jag skulle börja jobba, det gick bra ändå även om jag inte kände att jag hade förberett så bra som jag borde gjort.
Har haft mycket att göra hela dagen på jobbet, hade även ett möte på jobbet idag som höll på 1 timme, idag bjöd min chef på fikabröd under mötet, tack för det....
Var även tvungen att skriva ett protokoll från vårt styrelsemöte förra veckan inför vår årsstämma i bostadsrättsföreningen ikväll klockan 18:00
Nu har vi i alla fall gjort bort detta möte och jag sitter fortfarande kvar ännu 1 år som sekreterare, jag sliter väl inte ihjäl mig på den posten och så har jag ju en viss ersättning för det....
Sedan jag kom hem från mötet har jag pratat med min dotter Z, hon ringde mitt under mötet, så jag skickade en upptaget-ton till henne och skrev ett sms om att jag skulle höra av mig efter mötet.
Hon visste sedan tidigare att jag skulle vara på möte men hade glömt bort det.
Efter det så har jag lagat till lite mat, eftersom jag behövde lite matlådor till joobbet för restan av arbetsveckan, lagade till tortellini, bacon och sås, smarrigt det ska bli....
Har även varit duktig och diskat undan allt efter matlagningen och nu ska jag ta mig en dusch, känner mig väldigt frusen ikväll, hoppas inte att jag håller på att bli sjuk, har varken tid eller råd med det....
Ber om ursäkt för att jag inte hunnit blogga tidiigare idag men som ni ser så har jag haft rätt så mycket att göra idag, ska försöka att återkomma lite senare igen, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0