Efter jobbet....

...va skönt det känns att arbetsdagen är slut, tog mig en promenad hem efter jobbet efterson jag hade lämnat bilen hemma imorse.
Det kändes kallt, kollade på termometern när jag kom hem och den visade -20 grader, inte konstigt att det kändes kallt då.
Ska snart ta mig en lång, varm och skön dusch, så kanske jag tinar upp lite, hade haft funderingar på att åka upp en sväng till pappa och mormor efter jobbet men eftersom bilen var iskall när jag kom hem så får det vara, får ta det en annan dag.
Annars har jag inga planer för kvällen, får väl kanske försöka att blogga och kommentera ikväll istället om blogg.se fungerar som det borde göra, det återstår väl att se....
Ska väl snart kolla igenom bloggkoll.se för att se om ni skrivit nåt nytt sedan jag kollade senast, återkommer kanske lite senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: M

Betalar du elen till motorvärmaren själv eller? ;)

2009-02-17 @ 23:02:14
Postat av: LillaNisse

>M:Gör inte alla det?

Kram

2009-02-18 @ 09:39:23
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0