Varför är du inte ...

...hittade den här också, ni kanske redan sett den men i så fall hoppa över den...

Varför är du inte gift ännu?

25 kvicka svar till den urgamla frågan: "Varför är du inte gift ännu?"

  1. Du har inte frågat mig ännu.
  2. Jag hade hoppats göra något meningsfullt av mitt liv.
  3. Vadå? Och ödelägga mitt otroliga sexliv?
  4. Ingen skulle tro mig om jag bar vitt.
  5. För att jag älskar att få just denna fråga.
  6. Det är nog bara tur, tror jag...
  7. Det ger min mor en anledning att fortsätta leva.
  8. Min fästmö/fästman väntar på sin frigivning.
  9. Jag går fortfarande och väntar på Fröken Sverige/Mr Sverige.
  10. Vet du hur svårt det är att få tag på två biljetter till Mamma Mia?
  11. Jag tänker vänta tills jag når din ålder.
  12. Det kändes inte som om det var värt ett blodprov.
  13. Jag har redan nog med tvätt, tack!
  14. Jag är rädd att spontaniteten i "datingen" kommer att minska då.
  15. Min Konsum-förening tillåter inte "äkta hälfter".
  16. Jag hade varit tvungen att ge upp rätten till min arvsfond på en miljard dollar.
  17. De har precis öppnat en schysst singles-bar i mitt kvarter.
  18. Jag vill undvika att mina föräldrar dör av lycka.
  19. Där ser du själv, man kan inte lita på de där riterna med voodoo-dockorna.
  20. Gifta mig? Då skulle jag ju förlora alla pengarna jag har investerat i kontaktannonser.
  21. Vi vill verkligen gifta oss, men min älskarinnas man/älskares fru är inte riktigt med på noterna.
  22. Jag vill inte behöva mätta ännu en mun på min lön.
  23. Varför är du inte smal?
  24. Jag är gift med mitt jobb, med vi har visserligen funderat på att separera på sistone.
  25. (Bonus svar för ensamstående mödrar) Att ha både man OCH barn vore överflödigt.

Vi hörs/syns
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0