Att det är så svårt att komma på en rubrik...

...ja, till slut fick jag lite "röd tid" även idag, skulle egentligen haft en timme direkt i morse men hade fått det ändrat till sista timmen i eftermiddag och fördelen med det är att då kan jag kanske ta ut 1 timme friskvård då istället.
Hade svårt att somna igår kväll, antar att jag var för lite mycket upp i varv då jag suttit vid datorn hela kvällen, låg och vände och vred på mig ganska länge innan jag till slut somnade, jag tyckte att det kändes länge men det var säkert inte mer än en halvtimme..brukar inte ha så svårt att somna, i vanliga fall somnar jag inom 1 minut.
När klockan ringde i morse kändes det helt okey att kliva upp, slog på tv'n, ja, inte slog jag till den, utan jag startade den och satte mig i soffan och då upptäckte jag att jag var ganska trött, satt och slötittade på den i 20 minuter ungefär innan det var dags för morgonbestyren.
Ingen frukost hemma idag heller, var inte sugen på det och orkade inte fixa nåt, men jag har ätit en tallrik youghurt på fikarasten, så nu känns det bra.
Idag har en tredjedel av personalen utbildning, jag ska ha det imorgon och sista tredjedelen på fredag.
Vet inte riktigt vad utbildningen innebär men det är något med lösningsfokuserat samtal, vi ska visst ha denna utbildning vid ett tillfälle till en dag under oktober.
Jag skulle ha arbetat kväll egentligen, men eftersom syrran N, hade fått så lite kvällar så gav jag bort en av mina kvällar till henne och det var kvällens pass, därför har jag ett vanligt dagpass idag.
Måste försöka att hinna varvet runt hos er alla bloggvänner så jag återkommer lite senare..

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Vad snäll du är mot din lillasyster :-D Men jag tycker att du lät ganska lösningsfokuserad då du pratade med Mangan faktiskt så du kanske har en del att tillföra till utbildningen S Ha en fin dag trots höstburret ute..

2008-09-17 @ 12:32:54
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessan:Visst är jag snäll men det visste du väl redan? Ibland kan jag nog vara rätt så lösningsfokuserad men inget mer tjat om Mangan nu, snälla.



Kram

2008-09-17 @ 13:22:27
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0