Nu har jag...

...tömt ytterligare 2 tvättmaskiner och hängt det som ska hängas i torkrummet och resten hamnade i torktumlaren, har även lagt in en maskin tvätt till.
Lyckades bara få till 5 maskiner totalt idag, eftersom jag är så rädd att få tvätten färgad som brukar det bli många maskiner istället.
Fick ett roligt röstmeddelande från M idag, det var från Mammas Nya Kille och Job Andersson säger:
-sitter här och funderar hur man rakar fittan på en domherre, så att man får lite fart på det här jävla fågelbordet..
Det användes om inledningen på ett av programmen innan det startade, jag tyckte det var kul i alla fall, men det är väl på min nivå...
Måste ner i tvättstugan igen för att tömma den sista maskinen, sen har jag ju kvar att städa både tvättstuga och torkrum, allt för att inte reta grannarna, vill ju inte riskera att få nån ilsken lapp om detta, återkommer snart...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Haha, det där är ju sjukt bra :-) Du hade haft trevligt här men det var INTE kul ute, var hemma redan halv ett!

2008-09-14 @ 23:45:12
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessan:Visst var den, vilken tur då att jag inte följde med ut, men du har väl redan läst att jag somnade i soffan i min ensamhet och vaknade mitt i natten. Sov gott.



Kram

2008-09-14 @ 23:50:40
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0