Nu är det...

...snart dags att gå hem för ikväll. Nu har jag lagt upp länkar till en del av mina bloggkompisar, jag gjorde det innan jag hade frågat dem, det kanske var tult gjort.
Har i alla fall skrivit en kommentar och frågat i efterhand och fått klartecken från några, kommer att fylla på den här listan eftersom.
Några fler kommer det att bli, men jag kommer inte att länka till alla bloggar som jag läser, en del vill jag ha för mig själv, av olika anledningar.
Det finns så många som bloggar och som har så mycket att säga, man kan alltid lära sig nåt nytt, tänka på ett annorlunda sätt, få insikt hur en del lever och har det.
En del av de bloggar jag läser skriver om hur det är att leva och ha levt med en som missbrukar alkohol och det kan både vara jobbigt att läsa men samtidigt lite lärande, när man själv aldrig varit nära en sån situation.
Ni får väl hålla koll på hur listan över länkar förändras...
Avslutar detta inlägg för kvällen, kommer inte tillbaka nåt mer ikväll, kan ju inte bara sitta framför datorn, måste väl ha ett vanligt liv också, men tills nästa gång...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Då tar jag och lägger till dig på min sida också som favoritlänk :-) Sov gott nu!

2008-09-08 @ 23:46:02
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: Katie

Jag är faktiskt musikalisk också. Jag hade alla rätt på musikprovet i ettan på gymnasiet och jag fick MVG i betyg. Jag kan ju faktiskt spela bas också :P

2008-09-09 @ 10:57:54
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0