Nu...

...har jag tittat igenom alla mina bloggar, några nya inlägg fanns det och jag har kommenterat och fått kommentarer av några.
Några roliga inlägg fanns det så jag har suttit här och skrattat för mig själv i min ensamhet, ibland är det synd att man bor ensam så att man inte kan dela med sig av skrattet, men samtidigt trivs jag rätt så bra.
Det är bara vid vissa tillfällen som det känns jobbigt att leva ensam, ibland när man går och lägger sig ensam känns det lite tråkigt, men samtidigt när man vaknar ensam så kan det vara skönt och samtidigt är det skönt att få vakna med någon annan också, det beror på...
Nu ska jag snart gå och lägga mig eftersom jag börjar att jobba klockan 8 imorgon, känns lite tungt att gå upp tidigt men samtidigt så slutar jag ju tidigt då.
Har inga planer för morgondagen efter jobbet men vi ska eventuellt träffas i bostadsrättsföreningen för att diskutera vissa frågor, tror att det var på torsdag, måste väl kolla upp det.
Återkommer kanske lite senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: ejmis

Både en-och tvåsamheten har sina för-och nackdelar.

Ha en bra dag på jobbet!

2008-09-17 @ 09:01:09
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Ejmis:Visst är det så det finns för och nackdelar med båda två, och du ha en trevlig ledig dag.



Kram

2008-09-17 @ 13:23:23
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0