Mat...

nu börjar det närma sig lunch/matrast och jag vet inte vad jag ska äta idag, har en matlåda med tortellini kvar i kylskåpet, men den lockar inte, jag åt ju det igår.
Tror nästan att jag ska gå på lunchrestaurangen som vi har här i närheten av jobbet, idag har de bruna bönor och fläsk bland annat och det är en av mina favoriter, det är lite synd att magen gör lite uppror när jag äter bönor, men det är väl kanske mer synd om dom som man umgås med.
Vad ska ni äta idag då?
I morse innan jag åkte på jobbet så orkade jag inte äta nån frukost, det blev bara en kopp te, sedan har jag ätit en tallrik youghurt lite senare på förmiddagen, så jag behöver nog inte så mycket mat.
Har ett gruppmöte under eftermiddagen med min chef, vi ska gå igenom siffrorna för hur sommaren sett ut statistiskt, jätteintressant, eller hur?
Antar att det går bra, det värsta är att när man nyss ätit så blir man ju så trött, finns några här som kallar det för "paltkoma", men det kanske är ett vedertaget uttryck, vad vet jag?
Återkommer lite senare, får se om jag hinner hit nåt mer innan jag slutar för dagen, annars får jag väl blogga hemifrån, men..

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Jag har också jättesvårt att stå still då jag borstar tänderna, är ju tur att man inte har samma problem då man duschar S Ja du middag, jag har inte ens tänkt den tanken men det blir INTE brunabönor med fläsk. Jag är sugen på ravioli ( ivanlig ordning) men det blir nog nåt annat.

2008-09-09 @ 13:48:08
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessan:Jag som trodde att det var typiskt manligt att gå omkring i lägenheten vid tandborstning och telefonpratande.

Bruna bönor och fläsk var jättegott, men du ska väl äta potatis med E o E



Kram

2008-09-09 @ 16:50:27
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: ejmis

Vad är det du jobbar med?

2008-09-09 @ 19:29:32
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Ejmis:Vet inte om jag vill berätta det, då känns det som jag inte är så anonym längre, men du får väl maila mig så får vi se.

[email protected]

Kram

2008-09-09 @ 19:59:03
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0