Lördag...

Som ni redan vet, blev det ju ingen utgång på fredagkväll och om jag ska vara ärlig så var det väl ingen besvikelse.
Åkte förbi hos N och M när jag slutade, fick låna en film av dem som jag tittade på under natten, tror att klockan var 3:30 när jag kom i säng.
Filmen jag tittade på var "Flyga Drake", har inte läst boken innan, så det är svårt att jämföra, tycker att filmen var bra i alla fall, man inser att vi nog har det rätt så bra i Sverige ändå, trots detta klagar vi..
Vaknade strax före klockan 10 på lördagmorgon, gjorde mig iordning för att åka ner på stan för att fika med M och N, träffade även min dotter Z, och hennes pojkvän S, de skulle även fika men på ett annat ställe än oss.
Efter vårt fika var vi förbi på Systemet, hade lovat att köpa en flaska whisky till en kompis, köpte även en "bag-in-the-box" rödvin, kan vara bra att ha om man får främmande/sällskap...
Vi var även in på några andra affärer och kollade om det hänt något sedan senast, jag hittade inget att handla i alla fall.
M och N åkte upp till pappa för att hälsa på honom och jag lovade att jag skulle åka dit under söndagen.
När de hade åkt kom jag ihåg att jag hade glömt att lämna tillbaka filmen till N och M, så jag åkte förbi deras hus och lämnade in den.
Eftermiddagen tillbringades ute i naturen efterom det var så härligt väder och senare på kvällen fick jag sällskap av en kompis som jag inte sett på ett tag, då har man ju rätt mycket och prata om,  tror inte att jag kom i säng förrän vid 2-tiden.
Fortsättning följer...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0