Lång dag...

...utan några inlägg, hoppas bara att ni inte ledsnat på mig, det är så kul att kolla på statistiken när den ökar.
Har väl inte förväntat mig att många ska läsa min blogg eftersom jag mest skriver för mig själ.
Dagen på jobbet har väl varit rätt så bra, det har inte ringt alltför mycket, jag kunde till och med gå hem 1 timme tidigare idag.
Den timmen + lite till tillbringade jag med min dotter Z, vi träffades på stan och fikade och hade rätt så trevligt, skjutsade hem henne efter det.
Hon skulle hem och packa några saker för hon skulle åka till sin pojkvän S över helgen, känns lite konstigt nu när hon kan ta bilen och åka själv, bad henne att köra försiktigt.
Åkte sedan hem en sväng innan jag åkte för att kolla om M var hemma, vi hade bestämt att vi skulle på pizzerian ikväll eftersom syrran N jobbar sent.
Det var ingen hemma när jag kom dit men jag fick tag i M på mobilen och han var på väg hem, så jag låste upp och satte mig framför datorn, ja, jag har egen nyckel till dem.
Om sanningen skall fram så är det väl mest en extranyckel för dem, men även jag kan använda den.
När han kom hem så satt vi och snackade en stund innan vi åkte för att äta, idag blev det ingen pizza, jag var så otroligt sugen på strips, så vi beställde en kebabtallrk var och eftersom vi är stamgäster där så får vi riktigt stora portioner och vi betalar inte ens fullt pris.
Förresten M, kommer på att det var ju du som betalade eftersom jag inte hittade mina pengar, fann dem senare i min bil, vi får väl göra upp imorgon, eller så är det min tur att bjuda nästa gång.
Sedan åkte vi hem till N och M igen och satte oss framför datorn och tv'n, M har lovat att ladda ner några fílmer åt mig så han satt vid datorn medan jag somnade till framför tv'n, tror inte att jag som speciellt länge men ändå, blev så mätt efter maten att jag inte kunde hålla mig vaken(paltkoma).
Filmerna som jag hittade igår kväll är något som jag såg för många år sedan när vi var i England, det handlar om en munk som heter Cadfael och han lever under 1100-talet och han är ungefär som en deckare, det finns 13 inspelade avsnitt av detta men det finns 20 böcker tror jag.
Jag har 3 avsnitt sedan tidigare inspelat på video men kvaliteten är inte den bästa, får väl se hur det blir det som vi laddar ner.
Sedan jag kom hem har jag kollat på tv och läst igenom era  på bloggar, har väl lämnat några kommentarer, men det ser ni nog.
Det var nästan lite otäckt ikväll, jag lyssnade på musik från youtube och så läste jag en av mina vanliga bloggar och i det inlägget som jag just läste så skrev hon om just den låten och gruppen som jag just höll på att lyssna på.
Ska fortsätta och läsa lite bloggar nu men försöker att titta in igen, till dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Är du säkert på att det inte är Chipmunkarna han laddat ner till dig... ;-)

2008-09-12 @ 23:49:56
URL: http://nettans.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Nettan:och varför skulle det vara det? be honom kolla på mitt senaste inlägg.



Kram

2008-09-12 @ 23:55:02
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Tessa

Fasen vad ni är bundis med matställena här då, korvgubbar och pizzasnubbar, ni vet vilka ni ska ta rygg på minsann :-D

2008-09-13 @ 01:09:50
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessan: Det är väl inte så konstigt, vi gillar ju mat och det väl bara att titta på kroppsformen för att se det.

Sen måste jag väl även erkänna att de är trevliga att prata med.



Kram

2008-09-13 @ 15:09:08
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0