Kontakter...

Kontakter......


Hittade denna utmaning hos amittilivet
Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista......

Har du pussat nummer 2?

Nej, gud bevare mig väl, en hantverkare


Vad har du för relation med nummer 20?

En släkting M (tremänning) och för er som inte vet vad det är så är hans mamma kusin med min pappa

När ska du träffa nummer 30?

När jag behöver dom = nummerupplysningen

Är nummer 18 söt?

Ja det är hon = en vän

Vad var ditt första intryck av nummer 13?

Vet inte? = info direkt

Gillar du nummer 14?

Gillar och gillar= min farbror J-O, tycker om honom

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?

Ja idag = min pappa

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?

Ikväll på jobbet = min syster N

Är du nära vän med nummer 23?

Nej, det är mobilsvar

Har du gått på bio med nummer 4?

Ja det har jag = min före detta fru D

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?

Ja, vi skulle kunna gå på krogen det är min svåger S

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

Om vår bostadsrättsförening har är en i styrelsen E

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Ja hon är en bra kompis G

Vad har du och nummer 24 för relation?

Ingen alls = mobilsvar utland

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?

Inget speciellt, det är bara en bekant som jag har numret till

Vad är det bästa med nummer 8?

Att de har plats för mig när jag behöver det = ett hotell

Brukar du och nummer 16 träffas?

Ibland på vintern i slalombackarna = en ledare från min gamla hemby

Nu vill jag se era listor.......

Nettan

Katie

Zoe

Tessan

Multimorsa

Vi hörs/syns
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0